[ zamknij ]

Informacja o plikach cookies

Informujemy, że używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych techniologii w następujących celach: reklamowych, statystycznych oraz w celu umożliwienia logowania się w serwisie.

Te technologie mogą też stosować współpracujące z nami firmy badawcze, partnerskie oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W Twojej przeglądarce możesz zmieniać ustawienia dotyczące cookies. Informujemy jednak, że jeżeli to zrobisz, nie będziesz mógł w pełni wykorzystywać funkcjonalności serwisu.

Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że akceptujesz umieszczanie cookies na twoim urządzeniu.

Forum siatkarskie Strefy Siatkówki - Warunki użytkowania

DEFINICJE
1.1 Serwis - należy przez to rozumieć serwis internetowy Strefa Siatkówki, dostępny pod adresem http://www.siatka.org. Właścicielem znaku jak i zawartych w nim treści jest firma "MEWA" Bartosz Wencław, mająca siedzibę w Łodzi, przy ul. Retkińskiej 95c m.3.
1.2 Forum - należy przez to rozumieć forum dyskusyjne serwisu internetowego Strefa Siatkówki, dostępne pod adresem http://forum.siatka.org
1.3 Gość - należy przez to rozumieć niezarejestrowaną osobę odwiedzającą Forum
1.4 Użytkownik - należy przez to rozumieć osobę fizyczną lub prawną posiadającą aktywne konto na Forum.
1.5 Moderator - należy przez to rozumieć osobę wyznaczoną przez właściciela Forum do pełnienia funkcji użytkowych na rzecz Forum.
1.6 Administrator - należy przez to rozumieć osobę wyznaczoną przez właściciela Forum do pełnienia funkcji administratorskich na rzecz Forum.
1.7 Rada Forum - należy przez to rozumieć ciało decyzyjne, złożone ze wszystkich Administratorów i Moderatorów Forum.

REGULAMIN
2. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie ma pozwolić wykorzystać Forum w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego. Celem niniejszego regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z Forum, ani tym bardziej ograniczanie komukolwiek dostępu do niego.
3. Każda osoba korzystająca z Forum jest zobowiązana do przestrzegania niniejszego regulaminu. Brak znajomości jego treści nie zwalnia z obowiązku przestrzegania jego postanowień.
4. Regulamin obowiązuje w momencie jego opublikowania. Właściciel Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, a wszelkie ewentualne zmiany w nim zachodzące mają skutek natychmiastowy. Właściciel ma obowiązek poinformowania użytkowników o wprowadzonych zmianach w specjalnym wątku.
5. Logowanie na Forum oraz korzystanie z jego zasobów jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

CEL FORUM
6. Celem funkcjonowania Forum jest umożliwienie wymiany komentarzy i informacji na tematy związane z piłką siatkową oraz tworzenie wspólnoty internetowej czytelników serwisu Strefa Siatkówki.
7. W poszczególnych działach (zgodnie z ich tematyką) można umieszczać posty o charakterze informacyjnym lub opinie. Tematyka poszczególnych działów jest określona w kolejnych punktach regulaminu.

ZASADY PANUJĄCE NA FORUM
8. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
9. Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
10. Aby mieć możliwość pisania komentarzy w Forum, należy się zarejestrować. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto Użytkownika. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa lub modyfikować swoje dane.
11. Treści publikowane w komentarzach muszą być zgodne z prawem polskim i międzynarodowym. Wszystkie informacje wysłane na Forum stają się wiadomościami publicznymi.
12. Na Forum obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania praw autorskich.
13. Zabrania się publikowania na Forum komentarzy i materiałów wulgarnych, o treści pornograficznej, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe. Wszelkie publikacje naruszające godność osobistą innych osób stanowią naruszenie regulaminu. Dotyczy to wszelkich treści wprowadzonych na Forum przez Użytkownika - w wiadomościach, pseudonimie, podpisie, avatarze oraz jakimkolwiek opisie.
14. Administratorzy i moderatorzy Forum podejmują starania mające na celu usuwanie lub moderację wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów.
15. Sprawy prywatne, nie mające związku z tematem, załatwiane są na Forum za pomocą mechanizmu PW (prywatna wiadomość).
16. Zabrania się publikowania cudzych danych teleadresowych oraz reklam, bez zgody administratorów Forum.
17. Wypowiedzi na Forum powinny być zgodne z zasadami pisowni i gramatyki języka polskiego (lub innego języka, którym posługują się użytkownicy).
18. Zabrania się pisania wielkimi literami - w Internecie oznacza to krzyk. Zabrania się również nadużywania wykrzykników i emotikonek. Jeśli chce się wyróżnić jakieś słowo lub zdanie, można użyć pogrubienia, italika lub podkreślenia - dostępnych w polu edycji.
19. Należy pilnować odpowiedniego cytowania tekstu, na który się odpowiada. Cytować należy tylko potrzebne fragmenty, unikając długich i wielokrotnych cytatów.
20. Zabrania się pisania postów jednego pod drugim przez tego samego autora. Tego typu wypowiedzi będą scalane przez moderatorów w jeden post.
21. Zabrania się rozpowszechniania informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.
22. Zabrania się zakładania podobnych tematów na kilku podforach jednocześnie lub pisania takich samych postów w różnych tematach.
23. Zabrania się pisania postów nie wnoszących nic do merytorycznej części dyskusji. Interpretacja tego punktu Regulaminu należy do moderatorów Forum.
24. Tytuły tematów założonych na Forum powinny oddawać zamierzoną treść dyskusji. Tematy zbyt ogólne lub nieprzystające do treści dyskusji będą edytowane i zmieniane przez Moderatorów.
25. PW (prywatna wiadomość) nie może być używana do korespondencji z moderatorami i Administratorami w sprawach związanych z Forum. Wszelkie uwagi dotyczące działania Forum mona zgłaszać poprzez adres elektroniczny forum@siatka.org. Posty naruszające regulamin należy zgłaszać za pomocą specjalnego formularzu, do ktorego link znajduje się przy każdym poście.
26. O niepoprawnej treści postu moderator jest zobowiązany poinformować autora przed wpisaniem ostrzeżenia.
27. Wobec zasad obowiązujących na Forum wszyscy użytkownicy są równi. Do przestrzegania regulaminu zobowiązani są zwykli Użytkownicy, Moderatorzy i Administratorzy.

KONSEKWENCJE NARUSZANIA ZASAD REGULAMINU
28. Użytkownik, który naruszył zasady REGULAMINU, może zostać ukarany:
a) ostrzeżeniem,
b) ograniczeniem możliwości dodawania postów na okres od 3, 7 lub 14 dni
c) usunięciem konta Użytkownika z Forum (ban całkowity).
29. O rodzaju kary oraz czasie jej trwania mają prawo decydować Administratorzy oraz Moderatorzy Forum.
30. Trzecie kolejne ostrzeżenie oznacza obligatoryjne ograniczenie możliwości dodawania postów na czas trzech dni.
31. Od decyzji Administratora lub Moderatora, Użytkownikowi przysługuje prawo odwołania się w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od nałożenia kary, do Rady Forum złożonej z wszystkich Administratorów i Moderatorów. Odwołanie musi być rozpatrzone w terminie 3 dni od jego wpłynięcia. Decyzje Rady Forum są ostateczne. Odwołania należy wysyłać pocztą elektroniczną na adres forum@siatka.org.

ZASADY MODEROWANIA FORUM
32. W przypadku naruszenia postanowień REGULAMINU, Administratorzy i Moderatorzy Forum mają prawo usunąć w części lub całości dany post lub cały temat dyskusji. Do nich należy też decyzja o zamykaniu wątków.
33. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo ingerencji w podpisy, awatary i inne dane profilu Użytkownika, które naruszają postanowienia REGULAMINU.
34. Jeśli temat lub post nie ma żadnego związku z treściami danego Forum tematycznego lub podanym tematem dyskusji, Administratorzy i Moderatorzy mają prawo taki temat lub post usunąć lub przenieść na inne, odpowiednie tematycznie Forum.
35. Temat, który od dłuższego czasu odbiega od określonego przedmiotu dyskusji, może zostać usunięty.


Powrót do ekranu logowania