Typer Plusligi 2019/20
: 22 paź 2019, o 10:34
Regulamin Typera Plusligi 2019-20
1. Pretyper
1.1. Wybieramy mistrza spośród podanych opcji - za poprawne wytypowanie - 20 punktów
1.2. Wybieramy skład podium spośród podanych opcji - za poprawne wytypowanie - 20 punktów. Uwaga. Nie liczy się kolejność na podium a jedynie jego skład. Jeśli podium będzie inne, niż w zestawie podanych opcji - punkty nie będą przyznane.
1.3. Typujemy ostatnią drużynę (spadkowicza) - za poprawne wytypowanie - 10 punktów. Uwaga: jeśli jakaś drużyna zostanie usunięta z rozgrywek w ich trakcie - punkty za spadkowicza nie będą przyznane.
2. Typer właściwy
2.1. W sezonie zasadniczym typujemy wynik spotkania. Za dokładny wynik - 5 punktów. Za wytypowanie zwycięzcy - 4 punkty.
2.2. Niektóre spotkania będą niepewniakami. Muszą być spełnione 3 warunki na raz:
2.2.1. Wyrównane kursy, tj. gdy niższy kurs będzie wyższy, niż 1,55,
2.2.2. Drużyna wyżej klasyfikowana będzie w dniu ogłaszania w pierwszej 6 tabeli ligi.
2.2.3. Mecz zostanie ogłoszony przez organizatorów jako niepewniak.
2.2.4. Punkty w niepewniaku będą podwojone, tj. 10, 8.
2.3. Faza play offs
2.3.1. Rywalizacja w 1/4 - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 6 punktów, za zwycięzcę 5.
2.3.2. Za każdy mecz w 1/4 - za dokładny wynik 6 punktów, za zwycięzcę 5.
2.3.3. Rywalizacja w 1/2 - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 10 punktów, za zwycięzcę 8.
2.3.4. Za każdy mecz w 1/2 - za dokładny wynik 10 punktów, za zwycięzcę 8.
2.3.5. Mecze o brąz - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 12 punktów, za zwycięzcę 10.
2.3.6. Za każdy mecz o brąz - za dokładny wynik 12 punktów, za zwycięzcę 10.
2.3.7. Finał - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 15 punktów, za zwycięzcę 12.
2.3.8. Za każdy mecz finałowy - za dokładny wynik 15 punktów, za zwycięzcę 12.
2.3.9. Niepewniak jak w 2.2.
2.4. Puchar Polski
2.4.1. Typujemy od fazy 1/2 po poznaniu par półfinałowych
2.4.2. Pretyper - typujemy skład finału z podaniem zwycięzcy: Za poprawnie podanego zdobywcę pucharu - 6 punktów, za skład finału z poprawnym zwycięzcą - 8.
2.4.3. Za każdy mecz 5 punktów za zwycięzcę.
2.4.4. Nie ma niepewniaków.
2.5. Postanowienia końcowe
2.5.1. Zwycięzcą typera zostaje uczestnik z największą liczbą punktów.
2.5.2. W przypadku równej liczby punktów, zwycięzcą zostaje uczestnik, który miał więcej punktów w SZ.
2.5.3. Gdy i to nie wyłoni zwycięzcy - wygra ten, kto wytypował lepiej ostatniego niepewniaka.
2.5.4. W przypadku remisu decyduje rzut monetą - monetą rzucają organizatorzy.
2.5.5. Wszelkie reklamacje i wszelkie wątpliwości rozstrzygają organizatorzy po tajnej naradzie.
2.5.6. Skład organizatorów: Morfi, Noworoczny
2.5.7. Organizatorzy zastrzegają prawo do rozszerzenia grona organizatorów - uznaniowo.
2.5.8. Mecze typujemy do oficjalnej godziny rozpoczęcia spotkania.
2.5.9. Pretypera typujemy do oficjalnej godziny rozpoczęcia pierwszego meczu.
2.5.10.Pretypera Pucharu Polski typujemy do oficjalnej godziny rozpoczęcia pierwszego półfinału.
2.5.11. Organizatorzy zastrzegają prawo do zmiany regulaminu, gdyby napotkali trudności programistyczne dla nich nie do pokonania. Ale wstecz regulamin nie będzie zmieniany.
1. Pretyper
1.1. Wybieramy mistrza spośród podanych opcji - za poprawne wytypowanie - 20 punktów
1.2. Wybieramy skład podium spośród podanych opcji - za poprawne wytypowanie - 20 punktów. Uwaga. Nie liczy się kolejność na podium a jedynie jego skład. Jeśli podium będzie inne, niż w zestawie podanych opcji - punkty nie będą przyznane.
1.3. Typujemy ostatnią drużynę (spadkowicza) - za poprawne wytypowanie - 10 punktów. Uwaga: jeśli jakaś drużyna zostanie usunięta z rozgrywek w ich trakcie - punkty za spadkowicza nie będą przyznane.
2. Typer właściwy
2.1. W sezonie zasadniczym typujemy wynik spotkania. Za dokładny wynik - 5 punktów. Za wytypowanie zwycięzcy - 4 punkty.
2.2. Niektóre spotkania będą niepewniakami. Muszą być spełnione 3 warunki na raz:
2.2.1. Wyrównane kursy, tj. gdy niższy kurs będzie wyższy, niż 1,55,
2.2.2. Drużyna wyżej klasyfikowana będzie w dniu ogłaszania w pierwszej 6 tabeli ligi.
2.2.3. Mecz zostanie ogłoszony przez organizatorów jako niepewniak.
2.2.4. Punkty w niepewniaku będą podwojone, tj. 10, 8.
2.3. Faza play offs
2.3.1. Rywalizacja w 1/4 - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 6 punktów, za zwycięzcę 5.
2.3.2. Za każdy mecz w 1/4 - za dokładny wynik 6 punktów, za zwycięzcę 5.
2.3.3. Rywalizacja w 1/2 - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 10 punktów, za zwycięzcę 8.
2.3.4. Za każdy mecz w 1/2 - za dokładny wynik 10 punktów, za zwycięzcę 8.
2.3.5. Mecze o brąz - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 12 punktów, za zwycięzcę 10.
2.3.6. Za każdy mecz o brąz - za dokładny wynik 12 punktów, za zwycięzcę 10.
2.3.7. Finał - za dokładne wytypowanie wyniku rywalizacji 15 punktów, za zwycięzcę 12.
2.3.8. Za każdy mecz finałowy - za dokładny wynik 15 punktów, za zwycięzcę 12.
2.3.9. Niepewniak jak w 2.2.
2.4. Puchar Polski
2.4.1. Typujemy od fazy 1/2 po poznaniu par półfinałowych
2.4.2. Pretyper - typujemy skład finału z podaniem zwycięzcy: Za poprawnie podanego zdobywcę pucharu - 6 punktów, za skład finału z poprawnym zwycięzcą - 8.
2.4.3. Za każdy mecz 5 punktów za zwycięzcę.
2.4.4. Nie ma niepewniaków.
2.5. Postanowienia końcowe
2.5.1. Zwycięzcą typera zostaje uczestnik z największą liczbą punktów.
2.5.2. W przypadku równej liczby punktów, zwycięzcą zostaje uczestnik, który miał więcej punktów w SZ.
2.5.3. Gdy i to nie wyłoni zwycięzcy - wygra ten, kto wytypował lepiej ostatniego niepewniaka.
2.5.4. W przypadku remisu decyduje rzut monetą - monetą rzucają organizatorzy.
2.5.5. Wszelkie reklamacje i wszelkie wątpliwości rozstrzygają organizatorzy po tajnej naradzie.
2.5.6. Skład organizatorów: Morfi, Noworoczny
2.5.7. Organizatorzy zastrzegają prawo do rozszerzenia grona organizatorów - uznaniowo.
2.5.8. Mecze typujemy do oficjalnej godziny rozpoczęcia spotkania.
2.5.9. Pretypera typujemy do oficjalnej godziny rozpoczęcia pierwszego meczu.
2.5.10.Pretypera Pucharu Polski typujemy do oficjalnej godziny rozpoczęcia pierwszego półfinału.
2.5.11. Organizatorzy zastrzegają prawo do zmiany regulaminu, gdyby napotkali trudności programistyczne dla nich nie do pokonania. Ale wstecz regulamin nie będzie zmieniany.