Page 1 of 1

Air Alert 3

PostPosted: 11 Aug 2011, o 23:50
by damianho
Sam zrobiłem już SD 3 i Kangaroohops dały mi około 20-25 cm te programy i sam jestem ciekaw czy zrobię AA 3. W sumie wydaje mi się że 3 dni w tyg to w miarę mało i zrobię to z palcem w nosie ;)
Zaczynam od poniedziałku ale mam pytanie to dych którzy robili:
Jakie daje on rezultaty ? bo na tym pewnie każdemu bardzo zależy.
Aktualnie łapię ok 330 cm i myślę że po AA 3 340cm to będzie dobry rezultat a jak złapie ponad to będę szczęśliwy ;)
Po każdym tygodniu będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami a także jakimiś bólami.

Re: Air Alert 3

PostPosted: 26 Aug 2011, o 11:46
by damianho
zrobiłem już 2 tygodnie ;) podsumowując:
w poniedziałek i środę moje mięśnie bardzo odczuły AA 3 w piątek już było lepiej
kolejny tydzień też poszedł lajtowo ;)
Jest jedno ćwiczenie z którym widzę się pierwszy raz mianowicie SQUAD HOPS. Ciekawe i męczące ćwiczenie, daje chyba podobne efekty jak krzesełko.

Re: Air Alert 3

PostPosted: 17 Sep 2011, o 17:52
by damianho
jestem już po 5 tygodniu. te tygodnie były troszkę ciężkie bo doszły mi treningi więc od razu po treningach musiałem robić AA. Co do problemów lub bólów to tylko trochę czułem lewe kolano.

Re: Air Alert 3

PostPosted: 18 Sep 2011, o 11:14
by jast
A jakie efekty ?

Re: Air Alert 3

PostPosted: 20 Sep 2011, o 18:00
by lemo
mocno kolana obciąża? i jakie efekty są? chcę znów jakiś zacząć :)

Re: Air Alert 3

PostPosted: 20 Sep 2011, o 18:37
by damianho
jast wrote:A jakie efekty ?


ciężko tu na razie mówić o efektach... jest ciężko w atakach widać lekki efekt zaś w bloku wydaje mi się że trochę niżej. Nie mam gdzie zmierzyć więc nie podam liczb.
lemo wrote:mocno kolana obciąża? i jakie efekty są? chcę znów jakiś zacząć :)

hmm jak dla mnie lekko bardziej czuję uda ale to normalka przy takich treningach. Dopiero teraz zaczyna się ostra jazda ;)

Re: Air Alert 3

PostPosted: 20 Sep 2011, o 18:52
by lemo
hmm po 5 tygodniach powinieneś mieć już widoczne efekty...
może popraw technikę ćwiczeń
a jeśli o mierzenie chodzi to najleppiej mierz tydzień po zakończeniu ćwiczeń

Re: Air Alert 3

PostPosted: 29 Oct 2011, o 18:06
by damianho
każdy organizm reaguje inaczej...
ja już jestem po 11 tygodniu i 2 ostatnie tygodnie dały mi mocno w kość. Kolana to najbardziej odczuwają, zostały mi jeszcze 2 tygodnie(12 i 15 bo w 13 odpoczywam a 14 jest lekki przygotowujący do mety) więc myślę że skończę ten program. Co do wyskoku czuję mały progress przy ogromnym zmęczeniu.

Re: Air Alert 3

PostPosted: 2 Nov 2011, o 20:04
by awesome
Przerost formy nad treścią - taka jest moja opinia na temat takich programów.

Re: Air Alert 3

PostPosted: 27 Apr 2016, o 10:53
by Bohatyaor
Aktualnie łapię ok 330 cm i myślę że po AA 3 340cm to będzie dobry rezultat a jak złapie ponad to będę szczęśliwy ;)
Po każdym tygodniu będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami a także jakimiś bólami.????

Re: Air Alert 3

PostPosted: 27 Apr 2016, o 13:20
by ciorny17
Bohatyaor wrote:Aktualnie łapię ok 330 cm i myślę że po AA 3 340cm to będzie dobry rezultat a jak złapie ponad to będę szczęśliwy ;)
Po każdym tygodniu będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami a także jakimiś bólami.????


Podaj jeszcze wzrost i zasięg ręką stojąc wówczas będzie można ocenić ile AA Ci dał.
Już kiedyś pisałem o tym systemie treningowym pośród raczej koszykarskiej braci. Niedawno na turnieju jeden 22-latek stwierdził, że to była najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobił swoim kolanom (17-18 lat jak zaczynał z AA). Teraz znacząco poprawił wyskok budując na siłowni odpowiednie partie mięśni (plecy, nogi, pośladki) i wszystko pieczętuje treningiem zaczerpniętym od sprinterów. Jak wiadomo wyskok = szybkość x siła Jeśli więc będziesz odczuwał ból kolan i przejdzie, to licz się z faktem, że za kilka/kilkanaście lat one odezwą się z efektem też większym.