[ zamknij ]

Informacja o plikach cookies

Informujemy, że używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych techniologii w następujących celach: reklamowych, statystycznych oraz w celu umożliwienia logowania się w serwisie.

Te technologie mogą też stosować współpracujące z nami firmy badawcze, partnerskie oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W Twojej przeglądarce możesz zmieniać ustawienia dotyczące cookies. Informujemy jednak, że jeżeli to zrobisz, nie będziesz mógł w pełni wykorzystywać funkcjonalności serwisu.

Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że akceptujesz umieszczanie cookies na twoim urządzeniu.

Siła ataku, poprawa wyskoku.

Siła ataku, poprawa wyskoku.

Postby manto » 10 Jul 2012, o 10:40

Witam,
Mam 19 lat, 180cm wzrostu,62kg wagi, wyskok 65cm, zasięg 292
W wieku 16 lat trenowałem przez 2 lata siatkówkę plażową oraz na sali wtedy moje parametry były o wiele lepsze, wiadomo regularny trening pod okiem dobrego trenera robi swoje.

Przeczytałem ogromną ilość postów na temat ataku, wyskoku, treningu siłowego, i całej reszty na tym forum także obeznałem się z dużą ilością postów pisaną przez różnych autorów także proszę o nie odsyłanie do juz utworzonych postów tylko o nową odpowiedź. Wiele osob pisze zeby nie trenowac treningow typu SD bo niszcza kolana inne pisza ze wszystko niszczy i to nie przeszkadza.

Po przerwie związanej z kontuzją wcześniej kolana teraz prawej ręki na której poprzez naderwanie mięśnia wystąpił spory zanik mięśni na prawej ręce w szczególności wszystkie partie w okolicy barku.

Chciałbym poprosić o pomoc w ułożeniu treningu na poprawę skoczności oraz na siłę ataku.
Posiadam w domu atlas, sztangę i całą resztę do dyspozycji.
Trening może byc wymagający jestem zdeterminowana osoba ktora chce poprawic swoje parametry.

rozumiem ze za siłę ataku odpowiedzialne sa mięśnie brzucha, pleców, triceps, klatka, piersiowa. natomiast za wyskok uda oraz łydki.
Chciałbym poprosić o jakis grafik ćwicze ktore powinienem wykonywac.

Jeżeli jest możliwe to jakies rady w sprawie diety bo chyba moja waga jest troszke za niska.
manto
 
Posts: 1
Joined: 10 Jul 2012, o 10:29
Płeć: M


Re: Siła ataku, poprawa wyskoku.

Postby awesome » 11 Jul 2012, o 10:13

No to niewiele rozumiesz... Wyskok jest czynnością wysoce złożoną, odpowiadają za niego (w losowej kolejności): łydki, całą grupa ud, plecy, pośladki, siła nadana wymachem ramion (barki), do tego masa mięśni wspomagających. Prosiłeś o nie odsyłanie do postów, ale to aż samo się ciśnie, ponieważ podałem gotowe plany. Barki trenuj normalnym planem, ale zamiast sztangi używaj sztangielek, z czasem powinno się wszystko symetrycznie wyrównać lub chociażby zbliżyć do podobnego poziomu. Poszukaj po tym forum jeszcze raz, w tym momencie przeczytałem jeszcze raz Twojego posta, na wszystkie Twoje pytania pisałem już tu odpowiedzi, nie chce mi się już produkować.
awesome
 
Posts: 150
Joined: 9 Jun 2010, o 21:15
Location: Elbląg
Płeć: M


Return to Trening

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests