[ zamknij ]

Informacja o plikach cookies

Informujemy, że używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych techniologii w następujących celach: reklamowych, statystycznych oraz w celu umożliwienia logowania się w serwisie.

Te technologie mogą też stosować współpracujące z nami firmy badawcze, partnerskie oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W Twojej przeglądarce możesz zmieniać ustawienia dotyczące cookies. Informujemy jednak, że jeżeli to zrobisz, nie będziesz mógł w pełni wykorzystywać funkcjonalności serwisu.

Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że akceptujesz umieszczanie cookies na twoim urządzeniu.

Skurcze

Skurcze

Postby SlumsiK » 31 Aug 2012, o 20:33

Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale pisze, za co z gory przepraszam.

Mam pewien problem, otoz: Gram w siatkowke na podowrku od poczatku wakacji prawie codziennie po kilka godzin. Od jakiegos czasu po zgieciu nogi w kolanie lapia mnie skurcze w udzie. Moze powinienem jakies leki brac, moze troche odpoczac?
SlumsiK
 
Posts: 17
Joined: 22 May 2012, o 13:02
Płeć: M


Re: Skurcze

Postby Metrowiec » 2 Sep 2012, o 18:46

Bierz koleś magnez, potas i wzmocnij się witaminkami i odpocznij. Skurcz to moim zdaniem reakcja obronna twojego organizmu ;)
Metrowiec
 
Posts: 80
Joined: 14 Feb 2010, o 18:46
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby awesome » 3 Sep 2012, o 17:34

Po graniu się rozciągaj, zwiększ podaż magnezu i potasu, ogranicz kawę i herbatę w okolicach grania.
awesome
 
Posts: 150
Joined: 9 Jun 2010, o 21:15
Location: Elbląg
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby SlumsiK » 4 Sep 2012, o 20:18

Dzieki za pomoc:)

Zaczynam brac neomag skurcz ( magnez, potas, B6) to wystarczy?:D

I mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie: przy ataku staram sie bic dosyc mocno a nie ma takich efektow jakie bym chcial. Brak sily ataku moze byc spowodowane zlym nabiegnieciem? A moze mam dlon za luzno i poprostu pilka wtedy zwalnia?:D
SlumsiK
 
Posts: 17
Joined: 22 May 2012, o 13:02
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby CzyDe » 4 Sep 2012, o 22:19

Pamiętaj, że siła ataku bierze się ze współpracy całego ciała.
Dobry nabieg pozwala Ci włożyć swój pęd w uderzenie piłki, do tego powinieneś oddać energię łuku napiętego, w który składasz się powietrzu, więc ciągniesz atak z pleców i brzucha, potem barkiem, dłonią tylko musisz trafić czysto w piłkę i nakryć nadgarstkiem.
CzyDe
 
Posts: 71
Joined: 5 Aug 2012, o 20:18
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby SlumsiK » 5 Sep 2012, o 12:07

Dzieki:) wiem o tym:)

Nagralem filmik ze swoimi atakami i wylapalem kilka bledow.
- zbyt malo dynamiczny nabieg, mysle ze jakbym trenowal go do upadlego daloby to rezultaty.
- wybijam sie majac pilke nad soba, mysle ze tez by sie zrobilo
- czesto nie trafiam czysto w pilke, i tu nie wiem co mam robic. Obijanie pilki o sciane da rade?

Przypominam ze jestem amatorem i ciwcze jedynie na podworku.
SlumsiK
 
Posts: 17
Joined: 22 May 2012, o 13:02
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby awesome » 6 Sep 2012, o 17:51

Lepiej kup oddzielnie potas i magnez. Nieczysty atak jest często związany z wejściem pod piłkę, wydłużaj sukcesywnie nabieg aż znajdziesz optymalne ustawienie.
awesome
 
Posts: 150
Joined: 9 Jun 2010, o 21:15
Location: Elbląg
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby SlumsiK » 6 Sep 2012, o 20:47

Dzieki za pomoc :) Jezeli mialbym jakies watpliwosci to awesome moge do Ciebie napisac?
SlumsiK
 
Posts: 17
Joined: 22 May 2012, o 13:02
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby awesome » 6 Sep 2012, o 20:52

Tak.
awesome
 
Posts: 150
Joined: 9 Jun 2010, o 21:15
Location: Elbląg
Płeć: M

Re: Skurcze

Postby Sam009 » 27 Oct 2012, o 18:03

Więcej witamin, jak nie pomaga to udaj się do lekarza;)
Sam009
 
Posts: 2
Joined: 27 Oct 2012, o 17:54
Location: Wrocław
Płeć: K


Return to Trening

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests