Nadwaga a wyskok

nico1996
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2015, o 14:22

Nadwaga a wyskok

Post autor: nico1996 »

Witam gram w siatkówkę od 6 lat co prawda z przerwami. Ostatnio znowu nastąpił powrót do regularniej gry. Co prawda gram w takiej amatorskiej lidze, ale poziom samej ligi jest dość wysoki, ponieważ grają osoby, które miały nawet styczność z drużynami drugoligowymi, a przerzuciły się na amatorkę. Problem mój polega na tym, że przy całkiem niezłym wzroście lekko ponad 1.90 mam problem z wagą warzę około 103 kg i raczej nie są to same mięśnie ;).
1. Zasięg jaki łapię w ataku to 3.15m, wiem szalu nie ma, skąd mam kilka pytań. Myślicie gdyby zgubił zbędny balast miałbym szansę osiągnąć 3.25 bez większego problemu(treningu na wyskok)?
2. Problem jest taki, że moje ataki często są podbijane. Podejrzewam, że jest to wina albo ciągłego atakowania do skosu( Jestem zdziwiony, że przez w sumie 7 meczy dostałem tylko 1 blok, gdzie uderzyłem z za niskiej piłki i jeszcze piłkę ściągnąłem), ale chyba poważniejszym problem jest za słabe uderzenie piłki. Ja można poprawić siłę ataku, może brakuję u mnie wiecie takiego odchylenia i ułożenia ciała w scyzoryk i atakuję jakby samą ręką. Jak można w domowych warunkach poprawić siłę?
ciorny17
Posty: 8466
Rejestracja: 6 sty 2011, o 11:22
Płeć: M

Re: Nadwaga a wyskok

Post autor: ciorny17 »