[ zamknij ]

Informacja o plikach cookies

Informujemy, że używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych techniologii w następujących celach: reklamowych, statystycznych oraz w celu umożliwienia logowania się w serwisie.

Te technologie mogą też stosować współpracujące z nami firmy badawcze, partnerskie oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W Twojej przeglądarce możesz zmieniać ustawienia dotyczące cookies. Informujemy jednak, że jeżeli to zrobisz, nie będziesz mógł w pełni wykorzystywać funkcjonalności serwisu.

Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że akceptujesz umieszczanie cookies na twoim urządzeniu.

Sprawdzony trening pleców

Sprawdzony trening pleców

Postby Myszerey » 2 Feb 2018, o 13:47

Cześć wszystkim forumowiczom tego forum :) Poszukuję właśnie jakiegoś naprawdę dobrego i skutecznego sposobu (czy raczej planu) na trening pleców. Czy macie w tym jakiekolwiek doświadczenie i jesteście w stanie mi coś doradzić? Ja się właśnie zastanawiam nad na przykład takim planem treningowym https://www.trener.pl/trening/trening-p ... -na-plecy/ Czy uważacie, że jest to warte uwagi? Z góry wielkie dzięki za wszelkiego rodzaju porady i sugestie w tym obszarze tematycznym. Z całą pewnością mi się przydadzą.
Życie pozbawione znaczenia przemyka obok, jak pociąg niezatrzymujący się na stacji
User avatar
Myszerey
 
Posts: 5
Joined: 25 Jan 2018, o 21:42
Płeć: M


Re: Sprawdzony trening pleców

Postby niepoinformowany » 2 Feb 2018, o 16:36

Siema :) Dla mnie martwy ciąg i podciąganie to podstawa.

Co do martwego, to wiadomo, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z tym ćwiczeniem, pooglądaj filmiki instruktażowe co do techniki, bo łatwo zrobić sobie krzywdę. I początkowo mały ciężar, żebyś załapał odpowiednie nawyki ruchowe. W tym ćwiczeniu progres na pewno będzie szybko.

Podciąganie polecam robić siłowo, wolno i dokładnie technicznie, bez żadnego bujania. W artykule masz 4x10, no to powiem, że autor podchodzi optymistycznie do możliwości ćwiczącego (chyba że zakłada 10 minut przerwy pomiędzy jedną serią a drugą). Jeśli jesteś zbyt słaby siłowo, aby robić podciąganie, to zacząłbym od ściągania drążka z wyciągu sposobem do klatki, to ćwiczenie stanowi podstawę robienia siły do podciągania na drążku. I tutaj wada tego planu: dla mnie robienie ściągania drążka, gdy ktoś robi 4-5 serii podciągania na drążku mija się z celem. Zamiast tego dodać martwy ciąg, wiosłowanie sztangą lub hantlą (albo i obie opcje), do tego ewentualnie naprzemiennie przyciąganie linki w siadzie płaskim lub podciąganie końca sztangi w opadzie.
Resovia Rzeszów & FC Barcelona

Volleyball - something more than sport: https://www.youtube.com/watch?v=sBNxd1s ... pp=desktop
User avatar
niepoinformowany
 
Posts: 3860
Joined: 21 May 2008, o 06:42
Płeć: M

Re: Sprawdzony trening pleców

Postby awesome » 15 Jun 2019, o 12:48

[post skasowany]
Last edited by Guilder on 15 Jun 2019, o 18:44, edited 1 time in total.
Reason: Punkt 16. Regulaminu Forum.
awesome
 
Posts: 150
Joined: 9 Jun 2010, o 21:15
Location: Elbląg
Płeć: M


Return to Trening

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests