Page 1 of 1

Mikasa MVP200

PostPosted: 13 Oct 2018, o 07:40
by lss
Czesc wszystkim,

Od dluzszego czasu szukam pilki Mikasa mvp200 (poprzednik mva200).
Wiem ze ta pilka nie jest produkowana od ok 8 lat ale bardzo zalezy mi zeby ja dostac.

Sprawdzalem oczywiscie na aukcjach, na allegro nic nie ma, na olx jest jedna podroba, jedynie znajduje te pilki na ruskich aukcjach w ktorych orginalnosc mocno watpie. Podsumowujac, nigdzie nie moge jej znalezc.

Stad zaczalem szukac jej na tym forum. I pytanie do Was, moze ktos z Was ma ja rzucona w szafie, gdzies kurzy sie na polce a chcialby zarobic pare zlotych :) moze znacie kogos kto ja ma itp...
Oczywiscie wiem ze nie ma szansy na dostanie nowej pilki, wiec nawet w miare stan uzywany jak najbardziej mnie interesuje.

Jezeli jest ktos taki i ma wole jej odsprzedania w dobre rece, prosze o kontakt na priv, dogadamy sie :)

Pozdr

Re: Mikasa MVP200

PostPosted: 13 Oct 2018, o 09:50
by Noworoczny
Sprawdzę na strychu. Wklej fotę jeśli możesz.

Re: Mikasa MVP200

PostPosted: 13 Oct 2018, o 13:33
by Noworoczny
Mam tylko MG MV210.

Re: Mikasa MVP200

PostPosted: 13 Oct 2018, o 13:48
by lss
Dzieki z info! Szukam jednak dalej tej olimpijskiej...:)