Rola mediów w popularyzacji siatkówki narodowej

helpmelosemymind
Posty: 1
Rejestracja: 17 mar 2014, o 22:43
Płeć: K

Rola mediów w popularyzacji siatkówki narodowej

Post autor: helpmelosemymind »

Witam wszystkich,
jestem studentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na 2 roku. Poszukuję informacji i danych do mojej pracy licencjackiej, której tytuł brzmi "Rola mediów w popularyzacji siatkówki narodowej". Interesują mnie miejsca, media, w których pojawiali się nasi siatkarze oraz wszystkie medialne wydarzenia dotyczące Polskiej Kadry Narodowej. Będę wdzięczna za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Arogancja
Posty: 369
Rejestracja: 6 sie 2008, o 18:48
Płeć: K

Re: Rola mediów w popularyzacji siatkówki narodowej

Post autor: Arogancja »

Przede wszystkim to chyba nie do końca właściwy dział do przedstawiania podobnych próśb (chociaż jako wątek do dyskusji byłby moim zdaniem ciekawy :) ).

Co do pytania, po pierwsze, radzę zawęzić zakres poszukiwań, określając konkretne ramy czasowe (np. strzelam, w latach 2012-2014) i wybierając konkretne medium (na przykładzie, np. telewizji Polsat, TVP, Przeglądu Sportowego, może warto wybrać jakieś dwa? albo zająć się przekazami nieskupionymi na informowaniu o sporcie typu reklamy, talk-show, magazyny lifestylowe?). Bo chyba niemożliwe jest wskazanie wszystkich mediów i miejsc, w których pojawiali się siatkarze, zwłaszcza bez uwzględniania przedziału czasowego. (Chociaż nie wiem, czy Twój promotor jest zwolennikiem precyzji już w samym tytule pracy, czy jednak woli, żeby takie rzeczy wyjaśniać we wstępie, czy może w ogóle totalnie mu wisi i powiewa, co ten student naskrobie i niczego takiego, jak takie precyzowanie tematu nie wymaga).