Frekwencja na meczach

bono
Posty: 3506
Rejestracja: 17 gru 2011, o 15:10
Płeć: M
Lokalizacja: Kędzierzyn

Frekwencja na meczach

Post autor: bono »

Tutaj można pisać do woli :)
słupek...wałek...Rejtan....repra...depra...
TommyLeeJones
Posty: 1672
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:28

Re: Frekwencja na meczach

Post autor: TommyLeeJones »

Zważywszy na organizację przez Polskę obu MS i poszerzenie ligi do 16 drużyn, przesyt siatkówką sprawi, że nie będzie o czym pisać... Co za dużo, to niezdrowo. Tylko sukces panów na mistrzostwach może nieco pomóc.
Awatar użytkownika
bez_nazwy
Posty: 630
Rejestracja: 6 lut 2022, o 20:34
Płeć: M

Re: Frekwencja na meczach

Post autor: bez_nazwy »

Nie znam się do końca ale wydaje mi się że problemem są bilety przyznawane sponsorom, na które połowa albo mało kto z nich przychodzi.
bono
Posty: 3506
Rejestracja: 17 gru 2011, o 15:10
Płeć: M
Lokalizacja: Kędzierzyn

Re: Frekwencja na meczach

Post autor: bono »

Bardziej chodzi o to żeby gdy są watki o meczu - 80% nie było zdominowane o tym ilu kibiców przyszło na mecz.
słupek...wałek...Rejtan....repra...depra...
dyletant
Posty: 5087
Rejestracja: 10 maja 2018, o 17:20
Płeć: M

Re: Frekwencja na meczach

Post autor: dyletant »

Jako, że zaliczyłem w tym sezonie wszystkie mecze wyjazdowe (niektóre więcej niż raz) poza Spałą to mogę coś na ten temat powiedzieć. Natomiast sprawdzałem też regularnie frekwencję w innych meczach.

Katowice, Lubin - dramat
Kędzierzyn - 1/3 hali, więc raczej też słabo
Resovia - poniżej oczekiwań, sporo wolnych miejsc
Jastrzębie - spoko, z 70-80% zawsze wypełnione
Bełchatów - to samo, ale może być lepiej, bo hala mniejsza od tej JW.
Zawiercie- mała hala wiadomo, ale z reguły komplet więc spoko
Olsztyn/Iława - to samo, dużo meczów mieliśmy w poniedziałek co mogło mieć lekki wpływ na frekwencję
Lublin - bardzo przyjemne zaskoczenie, duża hala ale z 2 - 2,5 tys. przychodzi
Gdańsk - robi co może, ale ma halę na 11 tys.