ME U18 2022 (kadetów)

WysokiPortorykanczyk
Posty: 4853
Rejestracja: 29 lip 2017, o 16:22

ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: WysokiPortorykanczyk »

Obrazek

Kocham siatkarskie serpentyny i rankingi, które potem wrzucają 1, 3, 4 i 5 ostatnich ME U17 w tej kategorii wiekowej (2005/2006) do jednej grupy, gdy drugich Rosjan nie ma na turnieju. :]

Turniej za 2 miesiące.
zajczik
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 2019, o 09:04

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: zajczik »

Powołania na zgrupowania dla zainteresowanych:
https://www.pzps.pl/pl/siatkowka/reprez ... e-mlodziez
Diomedea
Posty: 2151
Rejestracja: 1 cze 2020, o 18:33
Płeć: K

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: Diomedea »

Ciekawa rywalizacja na ataku-az 4 zawodnikow, w tym Igor Rybak po bardzo dobrych MPK..
Jakub Nowak powolany jako srodkowy. ;)

Na sypie-wybor z 3 sypaczy, z ktorych mi najbardziej podoba sie Kapuscinski. Becker -nierowny, dosyc wysoka trajektoria, potrafi byc mocno niedokladny. Na plus wzrost, blok, serwis. Szpernalowski- poprzednio slabo z pola i na kontrach, slabo w koncowkach na styku, oby sie poprawil, na plus serwis i gra w obronie.

Przyjecie-po staremu, poza tym ze Drozdz (byly srodkowy) powolany na przyjeciu. MP gral jeszcze na srodku. On juz cos wiecej zagral na przyjeciu, czy tylko treningi?
No i jest Pacholski ze Skry-nie kojarze bo w finale MPK nie zagrali.
Brak przyjmujacych Trefla, IMHO nalezacych do ciekawszych zawodnikow dwurocznika. Szkoda, ja tam widze szanse na wybitnosc, a na przyjeciu w kadrach mlodziezowych jest malo zawodnikow rokujacych na ciekawa gra na poziomie seniorskim.
Zadzialal brak gry w finale MPK, ktory nie zadzialal w przypadku Pacholskiego? W polowkach gdanszczanie zagrali dobrze.
No i pozostaje pytanko o zdrowie Chacinskiego (zlamanie srodstopia ostatnio). Przeciazeniowe?
Serewis MPK rowno i poprawnie, niezle ale bez blysku. Czy jest potencjal na wiecej?

Srodek i libero sa mocne. Atak ciekawy i z potencjalem. Przyjecie do madrego poukladania.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2022, o 10:54 przez Diomedea, łącznie zmieniany 4 razy.
Streeter
Posty: 4756
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 20:49
Płeć: M
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: Streeter »

Diomedea pisze: 25 maja 2022, o 22:26 w tym Igor Rybak.
Zbieżność nazwisk, czy syn Radka?

Streeter
#ŁączyNasSiatka - www.laczynassiatka.pl

Składy na sezon 2022/23 - aktualizowane na bieżąco (ostatni update: 07.06.2022):
http://laczynassiatka.pl/#/leagues/2022 ... d924111746
Diomedea
Posty: 2151
Rejestracja: 1 cze 2020, o 18:33
Płeć: K

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: Diomedea »

Nie wiem na pewno, ale wydaje mi sie ze nie.

Z siatkarskich rodzin, z zawodnikow kadeta sa Nowik (syn Adama) oraz Grzyb I Winiar (Winiar chyba mlodszy).
ciorny17
Posty: 6822
Rejestracja: 6 sty 2011, o 11:22
Płeć: M

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: ciorny17 »

Kacper Wnuk jeszcze, ale to już 22 latek.
Kłamca.
zajczik
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 2019, o 09:04

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: zajczik »

Z rywalizacji atakujących wykruszył się "poznański Nishida" ;) czyli Alan Okoń. Z informacji ze Spały nadal w formie Rybak (bynajmniej nie syn Radka).
Wśród rozgrywających odpadł Kapuściński a z przyjmujących: Dróżdż i Pacholski.
Diomedea
Posty: 2151
Rejestracja: 1 cze 2020, o 18:33
Płeć: K

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: Diomedea »

Drozdz i Pacholski-troche naturalne, przynajmniej z tym pierwszym. On jednak chyba dopiero w trakcie przestawiania na przyjecie.

Kapuscinski-IMHO szkoda. Czy nie jest to podobna sytuacja jak w starszej kadrze (U22)?
Znowu Szpernalowski? Oby w lepszej wersji niz na ostatnich mistrzostwach.

Na przyjeciu jak rozumiem zostaja zawodnicy z poprzedniego roku plus Serewis. Mi na tej pozycji najbardziej zabraklo powolania dla Salaty i Rodka. Niekoniecznie trafienia do ostatecznej ekipy, ale nie sadze by byli gorsi od Drozda czy Pacholskiego a nawet Serewisa. Moze jest jakis limit na gdanszczan? ;) Patrykus zostal, Patecki jak rozumiem tez, Kapuscinski odpadl, pozostali przyjmujacy bez powolania.
Wniosek-nie moze byc wiecej niz 2 z jednego klubu, chyba ze jest to Spala. :D
WysokiPortorykanczyk
Posty: 4853
Rejestracja: 29 lip 2017, o 16:22

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: WysokiPortorykanczyk »

Wprawdzie Brazylia od jakiegoś czasu nie jest już siatkarską potęgą w młodzieżowych rozgrywkach, ale obiecujące te deklasacje w sparingach, zwłaszcza biorąc pod uwagę poziom naszej grupy na zaczynającym się za 1,5 tygodnia turnieju.
kri$
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2021, o 13:36
Płeć: M

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: kri$ »

Wydaje się, że w tym roczniku jest naprawdę sporo fajnych chłopaków. Osobiście znam dwóch, którzy robią na mnie bardzo dobre wrażenie w porównaniu ze starszymi chłopakami, a nie łapią się do kadry.
zajczik
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 2019, o 09:04

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: zajczik »

Diomedea pisze: 24 cze 2022, o 17:28 Mi na tej pozycji najbardziej zabraklo powolania dla Salaty i Rodka.
Moim zdaniem Sałata jednak trochę pracy musi jeszcze wykonać a Rodek z tego co pamiętam grał na ataku a tu go jednak "zjada" zarówno Patecki jak i Rybak. Poza tym oboje są z rocznika 2006 a tu większość 2005.
Diomedea
Posty: 2151
Rejestracja: 1 cze 2020, o 18:33
Płeć: K

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: Diomedea »

Post autor: zajczik » wczoraj, o 19:39
Moim zdaniem Sałata jednak trochę pracy musi jeszcze wykonać a Rodek z tego co pamiętam grał na ataku a tu go jednak "zjada" zarówno Patecki jak i Rybak. Poza tym oboje są z rocznika 2006 a tu większość 2005.
Ruchowo to Salata jest swietny. Pewnie musi jeszcze dolozyc w koncentracji i technice. Ale jest 2 sezony po przestawieniu ze srodka , jest mlodszy. Powinien dac rade.
Rownie dobrego mlodziezowca ostatnio nie widzialam, o zblizonych parametrach.
Lapszynski tez swietnie wygladal, nawet technicznie dojrzalszy. Wie ktos czemu on do Spaly trafil do klasy plazowej?
Zaraz sprawdze Rodka. Kto gral obok Salaty w zeszlym roku na przyjeciu w MP? Nie Rodek wlasnie?



Fajnie ze Brzostowicz zostal, mial dobre MP. Moze przy jego parametrach na przyjeciu bedzie jakas wieksza mozliwosc rozwoju niz na ataku,gdzie gral jeszcze w zeszlym sezonie reprezentacyjnym.

Generalnie nawet z tych co bylo widac w MP to 06 wyglada niezle a 07 tez moze byc bardzo ciekawy.
Graczy z 05 juz znamy :D .

Ciekawe kto z trojki atakujacych bedzie gral? Patecki dostal MVP trzeciego sparingu z Brazylia.

Trzecie zwyciiestwo nad Brazylia. Pierwsze to Brazylijczycy wysiedli prosto z samolotu. Teraz to juz zaczyna robic wrazenie.

Edit-MP mlodzika 20/21 Rodek gral na przyjeciu, Kurpinski na ataku.
kri$
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2021, o 13:36
Płeć: M

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: kri$ »

Diomedea pisze: 30 cze 2022, o 18:48 Lapszynski tez swietnie wygladal, nawet technicznie dojrzalszy. Wie ktos czemu on do Spaly trafil do klasy plazowej?
Chyba po prostu się nie załapał na halę to plażówkę mu zaproponowali. Mi dużo bardziej podoba się Chrzanowski. Łapszyński trochę drewniany, na środek bym go przestawił ;p
zajczik
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 2019, o 09:04

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: zajczik »

Jednak w tym roku ani Rodek ani Sałata nie przebili się do pierwszego składu Trefla juniora młodszego. Wiadomo konkurencja w postaci Bartka Potrykusa i Grzyba juniora. Nie ma wyników w MP zawsze trudniej się pokazać mimo, iż regionalni koordynatorzy SOS info zazwyczaj przekazują.
Diomedea
Posty: 2151
Rejestracja: 1 cze 2020, o 18:33
Płeć: K

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: Diomedea »

kri$ pisze: 1 lip 2022, o 08:28
Diomedea pisze: 30 cze 2022, o 18:48 Lapszynski tez swietnie wygladal, nawet technicznie dojrzalszy. Wie ktos czemu on do Spaly trafil do klasy plazowej?
Chyba po prostu się nie załapał na halę to plażówkę mu zaproponowali. Mi dużo bardziej podoba się Chrzanowski. Łapszyński trochę drewniany, na środek bym go przestawił ;p
A MVP MP mlodzikow dali mu za drewnianosc? Zagral naprawde bardzo fajne zawody. W cyferkach wypadaja podobnie z Chrzanowskim, Kamil lepiej w bloku, i stabilniej w turnieju finalowym. Lapa 194 cm; Chrzanowski 192.
Mi Lapa bardzo sie podobal na dystansie turnieju, a nie przepadam za drewnianymi, np nie jestem fanka Chacinskiego, Nowik tez troche mnie razil na przyjeciu itp.

Co do Trefla, Salaty i Rodka- tak sam pisales, ze to mlodszy rocznik. Ale jak mlodszy zawodnik wchodzi na zmiany na pozycji, jak zespolowi nie idzie i ma punktowo do tylu, i zespol wtedy odrabia, to z reguly jest cos na rzeczy. Grzyb zle nie gral, ale Salata wydaje sie miec wiekszy potencjal. Potrzebuje gry i zaufania trenberow, by ustabilizowac poziom, zmniejszyc liczbe bledow. Jak dostaje same przegrane kocowki do gonienia, to troche trudniej o powtarzalnosc, kazdy blad wazy wiecej.

Brakuje od kilku lat przyjmujacych, majacych niezle warunki fizyczne, i mogacych wejsc na wysoki poziom;
IMHO, przy takiej luce pokoleniowej (od 97), to kazdego obiecujacego mlodzienca na skrzydlach majacego lub rokujacego na te min 195cm, nalezy ciagnac za wlosy, a nie przestawiac, bo "troche drewniany" albo jest inny, starszy i bedacy synem znanego siatkarza to mlodszego zostawimy z boku.
Szczegolnie, ze z tymi przestawieniami pod grupe mlodziezowa, klubowa czy reprezentacje roznie bywa. Domagala na ataku ligi nie podbil. Jako mlodziutki przyjmujacy zapowiadal sie swietnie, a na siatce byl przekocurem.
Nawet jak dowiedzialam sie, ze Urbanowicz zaczynal od przyjecia i go w Gdansku przestawili to troche mnie sieklo.
Przyjecie to podstawa, srodek-wykonczenie.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2022, o 18:43 przez Diomedea, łącznie zmieniany 1 raz.
kri$
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2021, o 13:36
Płeć: M

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: kri$ »

Jak oglądałem na yt MP młodzików to Łapszyński mi się mega podobał. Po prostu potem jak widziałem go na żywo to obym się mylił, ale kariery wielkiej nie wróżę. Chrzanowski czy Janus dla mnie mają większy potenciał i nie dziwię się, że to ich wybrali.
Diomedea
Posty: 2151
Rejestracja: 1 cze 2020, o 18:33
Płeć: K

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: Diomedea »

kri$ pisze: wczoraj, o 17:11 Jak oglądałem na yt MP młodzików to Łapszyński mi się mega podobał. Po prostu potem jak widziałem go na żywo to obym się mylił, ale kariery wielkiej nie wróżę. Chrzanowski czy Janus dla mnie mają większy potenciał i nie dziwię się, że to ich wybrali.
A to co innego. Jednak ogladanie na zywo ma przewage, ja ogladalam te MP na YT.
Pytanie tylko, kiedy Ty go ogladales na zywo, bo MP byly dosyc pozno w sezonie (pod koniec kwietnia), a piszesz ze potem? Wiec chyba niezbyt dlugi okres byl do ogladania. Roznie bywa, mogl miec kontuzje, problem z plecami itp akurat w tym okresie.
zajczik
Posty: 187
Rejestracja: 25 cze 2019, o 09:04

Re: ME U18 2022 (kadetów)

Post autor: zajczik »

Skład reprezentacji na ME w Tbilisi 06-18.07.2022
Rozgrywający: Szpernalowski, Becker
Atakujący: Patecki, Rybak
Przyjmujący: Brzostowicz, Potrykus, Jańczyk, Chaciński, Serewis
Środkowi: Przybyłek, Gołębiowski, Nowak
Libero: Kubacki, Granieczny
ODPOWIEDZ

Wróć do „Polskie reprezentacje”