Nowy Manager

Forum poświęcone strefowemu konkursowi "Typermania"
Awatar użytkownika
Nagor
Posty: 6789
Rejestracja: 24 maja 2008, o 20:30
Płeć: M
Kontakt:

Nowy Manager

Post autor: Nagor »

Mam kilka pytań. Na jakiej zasadzie jest dodawana punktacja? Liczą się punkty zdobyte przez zawodnika w meczu, czy liczy się ogólna ocena? Jak punkty to bez sensu, bo wiadomo, że każdy da np. na rozegranie Neroja, który zawsze coś skubnie blokiem, serwisem i atakiem... Jak to jest?
...
Awatar użytkownika
mazia
Redaktor
Redaktor
Posty: 372
Rejestracja: 21 sie 2007, o 11:07
Płeć: K
Lokalizacja: Podłopień/Kraków
Kontakt:

Re: Nowy Manager

Post autor: mazia »

Odpowiedź poniżej. Cytat z regulaminu:
# 4. # Zasady punktacji i klasyfikacji

1. Odpowiednicy wirtualnych zawodników - siatkarze Plusligi faktycznie rozgrywają spotkania w prawdziwej lidze, w swoich własnych klubach i za swoją grę otrzymują bądź tracą punkty. Liczba punktów uzyskanych przez Klub uczestnika Konkursu odpowiada sumie punktów uzyskanych przez siatkarzy, których wybrał on do swojej Drużyny.
2. Punkty dla Klubu w kolejce zdobywają tylko ci siatkarze, którzy zostali zgłoszeni przez Użytkownika jako zawodnicy składu Drużyny na daną kolejkę ligową.
3. Punkty otrzymują tylko ci zawodnicy, którzy występowali w meczu, przy czym nie ma znaczenia, przez jaki czas przebywali na boisku. Za udział w meczu uważa się pojawienie się na boisku przynajmniej na 1 akcję w trakcie trwania spotkania.
4. Punkty zdobyte przez zawodników dla Klubu naliczane są według następujących zasad:
1. Bez względu na pozycję na której występuje w Grze dany zawodnik :
* za każdy punkt zdobyty atakiem – 1 pkt
* za każdy punkt zdobyty blokiem – 1,5 pkt.
* za każdy punkt zdobyty asem serwisowym – 2 pkt.
* za wyjście w podstawowym składzie swojej drużyny - 3 pkt.
2. dodatkowo z uwzględnieniem pozycji na której występuje w Grze dany zawodnik :
1. Atakujący
1. za każdy atak zablokowany – minus 1 pkt
2. w zależności od procentowej skuteczności ataku w całym meczu:
* od 0% do 20% - minus 5 punktów
* powyżej 20% do 40% - 0 punktów
* powyżej 40% do 60% - 3 punkty
* powyżej 60% do 80% - 6 punktów
* powyżej 80% - 10 punktów
Punkty za procentową skuteczność ataku naliczane są tylko w przypadku, gdy zawodnik występujący w Grze jako atakujący wykona w meczu przynajmniej 10 ataków. W innym przypadku zawodnik otrzymuje za ten element 0 punktów.
2. Przyjmujący
1. za każdy punkt stracony bezpośrednio po przyjęciu zagrywki – minus 1 punkt
2. w zależności od procentowej skuteczności przyjęcia pozytywnego w całym meczu:
* od 0% do 20% - minus 5 punktów
* powyżej 20% do 40% - 0 punktów
* powyżej 40% do 60% - 3 punkty
* powyżej 60% do 80% - 6 punktów
* powyżej 80% - 10 punktów
Punkty za procentową skuteczność przyjęcia naliczane są tylko w przypadku, gdy zawodnik występujący w grze jako przyjmujący wykona w meczu przynajmniej 10 przyjęć zagrywki przeciwnika. W innym przypadku zawodnik otrzymuje za ten element 0 punktów.
3. Środkowy
1. za każdy atak zablokowany – minus 1 pkt
2. w zależności od procentowej skuteczności ataku w całym meczu:
* od 0% do 20% - minus 5 punktów
* powyżej 20% do 40% - 0 punktów
* powyżej 40% do 60% - 3 punkty
* powyżej 60% do 80% - 6 punktów
* powyżej 80% - 10 punktów
Punkty za procentową skuteczność ataku naliczane są tylko w przypadku, gdy zawodnik występujący w Grze jako środkowy wykona w meczu przynajmniej 5 ataków. W innym przypadku zawodnik otrzymuje za ten element 0 punktów.
4. Rozgrywający
1. Za wynik meczu:
* za mecz wygrany przez jego drużynę 3:0 – 7 punktów
* za mecz wygrany przez jego drużynę 3:1 – 5 punktów
* za mecz wygrany przez jego drużynę 3:2 – 3 punkty
* za mecz przegrany przez jego drużynę 2:3 – 1 punkt
* za mecz przegrany przez jego drużynę 1:3 – minus 1 punkt
* za mecz przegrany przez jego drużynę 0:3 – minus 3 punkty
Punkty za wynik całej drużyny naliczane są rozgrywającemu, który pojawił się na boisku przynajmniej na 1 akcję a w trakcie trwania całego meczu.
2. w zależności od procentowej skuteczności ataku całej drużyny, w której występuje rozgrywający :
* od 0% do 20% - minus 5 punktów
* powyżej 20% do 40% - 0 punktów
* powyżej 40% do 60% - 5 punkty
* powyżej 60% do 80% - 10 punktów
* powyżej 80% - 15 punktów
Punkty za procentową skuteczność ataku całej drużyny naliczane są tylko w przypadku, gdy zawodnik występujący w Grze jako rozgrywający pojawi się na boisku przynajmniej w 2 setach. W innym przypadku zawodnik otrzymuje za ten element 0 punktów.
5. Libero
1. w zależności od procentowej skuteczności ataku całej drużyny przeciwnej, z którą mecz rozgrywa drużyna libero :
* od 0% do 20% - 15 punktów
* powyżej 20% do 40% - 10 punktów
* powyżej 40% do 60% - 5 punktów
* powyżej 60% do 80% - 0 punktów
* powyżej 80% - minus 5 punktów
2. w zależności od procentowej skuteczności przyjęcia pozytywnego:
* od 0% do 20% - minus 5 punktów
* powyżej 20% do 40% - 0 punktów
* powyżej 40% do 60% - 3 punkty
* powyżej 60% do 80% - 6 punktów
* powyżej 80% - 10 punktów
Punkty za procentową skuteczność przyjęcia pozytywnego zawodnika występującego w Grze jako libero naliczane są bez względu na ilość wykonanych przyjęć zagrywek przeciwnika w meczu.
6. Trener
1. w zależności od wyniku uzyskanego przez drużynę prowadzoną przez trenera:
* za wygraną 3:0 - 10 punktów
* za wygraną 3:1 - 7 punktów
* za wygraną 3:2 - 4 punkty
* za przegraną 2:3 - 1 punkt
* za przegraną 1:3 - minus 2 punkty
* za przegraną 0:3 – minus 5 punktów
5. Siatkarz wybrany przez uczestnika jako kapitan zgłoszonej do danej kolejki Drużyny zdobywa, jak również traci punkty w wymiarze podwójnym w stosunku do punktacji przedstawionej w punkcie 4.
6. Ponadto Klub uczestnika traci 10 punktów przy każdym zakupie nowego zawodnika lub trenera do składu przed daną kolejką. Zasada ta nie obowiązuje przed pierwszym zgłoszeniem Drużyny do Gry.
7. Punkty przyznawane są na podstawie statystyk podawanych przez Plusligę. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany punktacji, w przypadku gdy okaże się, że statystyki, na podstawie których naliczył punkty uległy zmianie, w terminie do 7 dni od ogłoszenia ostatecznych wyników każdej kolejki. Dla potrzeb Konkursu punktacja umieszczona na stronie http://www.volleyclub.pl jest ostateczna.
8. Zwycięzcą Konkursu zostaje uczestnik, którego Klub zdobędzie największą łączną liczbę punktów w trakcie trwania I edycji Konkursu. Po zakończeniu każdej kolejki zostanie przyznana jedna nagroda dla uczestnika, którego Klub uzyskał w danej kolejce największą łączną liczbę punktów (Nagroda Kolejki).
9. W przypadku gdy dwóch lub więcej uczestników zdobyło tę samą liczbę punktów, wtedy o kolejności w klasyfikacji decyduje Reguła Pierwszeństwa, czyli kolejność zgłoszenia Klubu (im wcześniej, tym wyższa pozycja).
10. Organizator opublikuje na stronie http://www.volleyclub.pl listę zwycięzców Konkursu w czasie 14 dni od jego zakończenia.
I kiedy czego gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.
Awatar użytkownika
Nagor
Posty: 6789
Rejestracja: 24 maja 2008, o 20:30
Płeć: M
Kontakt:

Re: Nowy Manager

Post autor: Nagor »

Trochę przegięcie z tym rozgrywającym. Ale thx za odpowiedź.
...
Sojek
Posty: 224
Rejestracja: 1 wrz 2007, o 12:47
Płeć: M
Lokalizacja: Międzyzrecz
Kontakt:

Re: Nowy Manager

Post autor: Sojek »

moim zdaniem ten Manager jest do bani niby prowadzi sie druzyne, ale cos staneło, nic nie jest aktualizowane(wiem ze Skra Bełchatów nie grala 2 meczy), ale duzo lepsza była typowa TYPERMANIA-dosłowne typowanie wyników. lepiej do tego wrocic


ps ten manager został stworzony tylko po to zeby sciagnac kase takie jest moje zdanie
Awatar użytkownika
KChudz
Posty: 2489
Rejestracja: 1 wrz 2007, o 18:55
Płeć: M
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Nowy Manager

Post autor: KChudz »

Proponuję prowadzić oba konkursy,bo każdy ma swoje zady i walety. Każdy jest ciekawy, ale dla różnej grupy odbiorców. Ja w Managera się nie bawię.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Typermania”